دستم به بودنت نمیدونم میرسه یا نه!
اما بگذار
سربسته از دلم برایت بگویم
طوری دوستت میدارم
که هر شبانه روز
بی آنکه ببینمت
بی آنکه ببوسمت
بی آنکه لمست کنم
بودنی ترین شخص جهانم شدهای :)
....
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 20 تير 1403 ساعت: 14:52
یادم نمیاد چشاتو
یادم هست که چشات حرف زیاد داشتن
یادم نیست چ میگفتن
میخوام بشنومشون !
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 20 تير 1403 ساعت: 14:52
صبح و سحر و بلبل و گلزار یکیست
معشوقه و عشق و عاشق و یار یکیست
هرچند درون خانه را می نگرم
خود دایره و نقطه پرگار یکیست...
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 20 تير 1403 ساعت: 14:52
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 10 تير 1403 ساعت: 17:19
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: يکشنبه 10 تير 1403 ساعت: 17:19
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 10 تير 1403 ساعت: 17:19
هله نومید نباشی که تو را یار براند
گرت امروز براند نه که فردات بخواند؟
در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا
ز پس صبر، تو را او به سر صدر نشاند
و اگر بر تو ببندد همه رهها و گذرها
ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند ðx9fx99x82
...
#مولانا
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: دوشنبه 4 تير 1403 ساعت: 13:12